The Orange Experience zet koningsdag op de wereldkaart.

Wat maakt Nederland nu echt Nederland? Juist, we zijn klein maar denken groot. We doen graag heel normaal maar willen wel dat de rest van de wereld ons kent. Kortom, eigenlijk zijn we met z’n allen best trots op ons kikkerlandje. Hoe cool is het dus als de rest van de wereld kan kennis maken met onze Koningsdag, een echt typisch Nederlands feest. Dit is precies wat Heineken en KLM ook hebben gedacht. Zij hebben de handen in één geslagen en hebben een heel toffe actie opgezet, The Orange Experience. Vorig jaar zijn 10 New Yorkers gevraagd om een oranje avontuur aan te gaan. Zij zijn naar Amsterdam gevlogen en hebben op een rondvaartboot door de grachten gevaren samen met Armin van Buren. Geloof mij dat vergeten ze nooit meer!

Schermafdruk 2015-05-01 23.43.10

De lat is dus hoog gelegd en dat moest dit jaar dus nog groter. Heineken en KLM willen Koningsdag laten zien aan de rest van de wereld en dus werden er dit jaar 10 mannen en vrouwen uit 5 verschillende continenten gehaald. Genietend van de Koningsdag varen ook zij op een boot door de grachten van Amsterdam, wanneer plotseling DJ Hardwell ook op de boot staat, gaat het feest helemaal los. Kijk hier naar het filmpje van deze stunt

Nederland is weer op een waanzinnige manier op de kaart gezet door Heineken en KLM. Ik kijk uit naar volgend jaar.

Written by
Jan Willem Huffmeijer

Als barbier ben ik al heel veel jaar bezig om mannen letterlijk mooier te maken. Via mijn blog B4men probeer ik niet alleen je haar mooier te maken maar ook je leven. Mijn passie voor uiterlijke verzorging combineer ik graag met de innerlijke verzorging. Ik schrijf graag over de onderwerpen die jij leest. Veel plezier op mijn blog voor mannen.

View all articles
Leave a reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Written by Jan Willem Huffmeijer