Warcraft Movie, The Beginning. Waar verschillende werelden samenkomen!

Dat de gamewereld heel erg groot en invloedrijk is dat wisten we wel, toch wanneer je niet enorm in de gamewereld zit zie je niet hoe groot werkelijk. Nu zijn er al eerder films gemaakt naar aanleiding van games en helemaal nieuw is het dus niet. Toch vind ik de grootsheid waarmee deze film is gemaakt echt weer een nieuw hoofdstuk in de film en game wereld.

Warcraft The Beginning

Two Worlds, One Home. Het is voor mij een titel die niet het verhaal van de film omschrijft maar eigenlijk de nieuwe wereld omschrijft. Ik zie mijn kinderen opgroeien in een multimedia wereld die niet meer verdeeld is maar waar alles samenkomt. Het verhaal binnen de Warcraft film is niet anders. De strijd tussen mensen en orcs staat op punt van losbarsten, alleen helden vanuit de twee werelden kunnen samen deze strijd winnen. Bekijk hier de trailer en aanschouw hoe onwerkelijk mooi deze film wordt gemaakt. Helaas moeten we nog wel even geduld hebben, hij zal vanaf 26 mei 2016 in de bioscoop verschijnen.

World of Warcraft, Legion

Naast deze te gekke film zal deze zomer ook de nieuwe uitbreiding van het spel worden gereleasd. Bizzard maakte dit pas bekend, Legion is daarmee de 6e uitbreiding van deze legendarische game. Waarschijnlijk voor 21 september 2016 volgt Legion Warlords of Dreanor op, waarmee een nieuw hoofdstuk aan deze populaire MMORPG wordt toe gevoegd. Klik hier voor de Trailer.

Warcraft The Beginning credits

Geregisseerd door Duncan Jones (MoonSource Code) en geschreven door Charles Levitt en Jones. Hoofdrol spelers Travis Fimmel, Paula Patton, Ben Foster, Dominic Cooper, Toby Kebbell, Ben Schnetzer, Rob Kazinsky en Daniel Wu. Onder productie van Legendary Pictures, Blizzard Entertainment en Atlas Entertainment production.

De producenten zijn Charles Roven, Thomas Tull, Jon Jashni, Alex Gartner en Stuart Fenian. Jillian Share, Brent O’Connor, Michael Morhaime en Paul Sams zijn de executive producers. Co productie in handen vanRob Pardo, Chris Metzen, Nick Carpenter en Rebecca Steel Roven. Warcraft zal worden uitgebracht onder Universal Pictures.