Johnny Depp, het nieuwe gezicht voor de mannengeur van Dior

 

 

Johnny depp is inmiddels alweer 51 jaar, maar wordt door veel mensen als heel aantrekkelijk bestempeld. Zo zie je maar “age doesn’t matter”. Sterker nog, tegenwoordig ga je steeds vaker in de fashionscene “ouderen” zien. Waar vroeger heel snel de keuze gemaakt werd voor een jong blaadje, kiezen merken nu liever voor iemand die wat meer op leeftijd is.

dior logo

Dior mannengeur

Dior heeft al 10 jaar geen mannengeur meer uitgebracht. Het laatste parfum die Dior heeft uitgebracht is HOMME. Het nieuwe parfum is helaas nog niet verkrijgbaar, maar wordt later dit jaar uitgebracht. Vanaf 2 september zal Depp te zien zijn in de commercial en waarschijnlijk dus ook in alle bushokjes, z’n fans zullen dus goed aan hun trekken komen hahaha. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de geur en ga hem dan ook zeker aanschaffen. Ik verwacht, door de keuze voor Johnny Depp te kiezen, dat de geur zwoel maar toch mannelijk is. Maar goed, misschien zit ik er wel helemaal naast, later dus meer hierover. De reden dat Dior voor Johnny Depp gekozen heeft is vanwege zijn ‘veelzijdige geest’. Dior als merk is ook niet mainstream en houdt van aparte dingen, daar past Depp natuurlijk prima bij, depp is natuurlijk geen standaard man. De naam van de nieuwe geur is helaas nog niet bekend gemaakt. De geur is samengesteld door parfumeur Francois Demachy. Deze Francois is geen onbekende voor Dior, hij maakt namelijk alle geuren voor Dior.

 

johnny_depp_dior_com
Jonny Depp, het nieuwe gezicht voor Dior herengeur. beeld: dior.com

Wordt vervolgd…..

Written by
Jan Willem Huffmeijer

Als barbier ben ik al heel veel jaar bezig om mannen letterlijk mooier te maken. Via mijn blog B4men probeer ik niet alleen je haar mooier te maken maar ook je leven. Mijn passie voor uiterlijke verzorging combineer ik graag met de innerlijke verzorging. Ik schrijf graag over de onderwerpen die jij leest. Veel plezier op mijn blog voor mannen.

View all articles
Leave a reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Written by Jan Willem Huffmeijer