MuziekMuziek

Is een elektrische Scooter van Blitss iets voor jou?

Elektrische scooters van blitss

De elektrische scooter is iets bijzonders voor mij. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken. Blitss heeft mij eens uitgedaagd om eens te kijken naar het Body & Heart concept en dan een oordeel te vellen. Ik heb mij dus eens goed ingelezen en hoop ook eens te kunnen rijden op een elektrische scooter. Voor nu zijn er bij mij best wel wat vooroordelen weggehaald.

Is een elektrische Scooter niet heel duur?

Veel mensen zijn bang dat een elektrische scooter erg duur is. Niet alleen in aanschaf maar ook zeker in onderhoud. Tja, wat als er iets met de accu gebeurt. Eerlijk is eerlijk ik ben zelf ook zo. Ik heb jaren “gescooterd” en vond de vrijheid van mijn scooter geweldig. Ik had toen der tijd geen keuze voor een elektrische scooter en ik heb dus gereden met een 4 takt motor. Inmiddels zou ik die keus anders gemaakt hebben. Er is inmiddels zoveel informatie beschikbaar over de vervuiling van een benzine scooter, dat de keuze voor een elektrische scooter steeds makkelijker wordt. Toch blijft die accu een dingetje. Het is immers het hart van je scooter.

De elektrische scooter van Blitss de Windmill

Blitss komt met het Body & Heart concept

Om je angst voor hoge kosten weg te nemen, heeft Blitss een super gaaf concept bedacht. Het Body & Heart concept! Met dit concept betaal je de body van je elektrische scooter, deze is dan ook van jou! Het Heart van je scooter…. de accu…. verzeker je met een vast bedrag per maand. Zo is jouw scooter altijd verzekerd van een goede accu. Een super goed concept, wat de elektrische scooter niet alleen betaalbaarder maakt maar ook betrouwbaarder maakt. Nog een voordeel van het concept is dat je ook betaald voor de beste service en onderhoud van je scooter.

De elektrische Blitss Windmill

De elektrische scooter van Blitss is niet duur en goed voor het milieu

Blitss Windmill scooter geeft jou de vrijheid om overal te kunnen rijden. Opladen gaat via een normale stekker en kan dus altijd en overal. De Windmill van Blitss is rijdend tot wel 10 keer goedkoper dan een benzine scooter. Helemaal niet duur dus. De Windmill is daarnaast ook nog eens naar wens aan te kleden met accessoires. Het maakt de scooter super hip voor jongeren. Je kan de Blitss Windmill ook zakelijk laten aankleden en laten bestickeren. Financieel is hij zakelijk ook heel erg aantrekkelijk. Doordat hij elektrisch is, zijn er namelijk vergoedingen voor. Wil je meer weten over de Elektrische Blitss Windmill of het Body & Heard concept, kijk eens op de site van Blitss.

Dit is handig om te weten:

  • De Blitss Windmill snorvariant heeft een actieradius van 130 kilometer indien een dubbele accu wordt afgenomen. Op een enkele accu kan 65 kilometer gereden worden. Op een bromvariant kan 110 kilometer gereden worden op een dubbele accu en 55 kilometer op een enkele.
  • De accu van de scooter kan je opladen in elk normaal stopcontact van 230V. Daar is dus geen snellaadpaal voor nodig! De accu is uitneembaar dus in elk gewenst stopcontact op te laden. Het is net alsof je je telefoon oplaadt.
  • Een proefrit maken is mogelijk en juichen wij van harte toe. Je kan een afspraak maken via de menuknop ‘proefrit’ of rechtstreeks een proefrit boeken door gebruik te maken van de chat rechts onderin beeld.
  • Zakelijke klanten kunnen bij een bepaalde afname gebruik maken van fiscale voordelen. Wij zullen bij zakelijke klanten een overzicht sturen met daarin de grootte van dit voordeel en hoe dit te verzilveren. Van te voren weten wat voor voordelen er voor jou spelen? Neem dan contact met ons op.
DE windmild elektrische scooter is ook goed zakelijk te rijden
Written by
Jan Willem Huffmeijer

Als barbier ben ik al heel veel jaar bezig om mannen letterlijk mooier te maken. Via mijn blog B4men probeer ik niet alleen je haar mooier te maken maar ook je leven. Mijn passie voor uiterlijke verzorging combineer ik graag met de innerlijke verzorging. Ik schrijf graag over de onderwerpen die jij leest. Veel plezier op mijn blog voor mannen.

View all articles
Written by Jan Willem Huffmeijer