Suitsupply campagne 2016, seksistisch of gewoon heel tof

Suitsupply does it again

Ieder jaar krijgt Suitsupply het weer voor elkaar dat er over de nieuwe campagne heel veel gesproken wordt. (en overal over geschreven wordt, inclusief op b4men) Super knap natuurlijk, wel merk wil er nu niet Free Publicity. Het merk staat inmiddels echt bekend om zijn opvallende reclame campagnes. De klachten stroomde afgelopen maand (weer) binnen bij de Stichting Reclame Code Commissie omdat de campagne van 2016 gezien wordt als seksisme. Waarom??? Omdat het merk de mannen heeft bewerkt op de borsten en billen van de vrouw. Ik vind het persoonlijk complete onzin en heb het ook aan Marie Louise gevraagd of zij het, als vrouw zijnde, ook als seksisme zag. Zij vond het echter ontzettend toffe foto’s en vind het dan eerder andersom, dat de man als mindere wordt afgebeeld en de vrouw juist heel dominant. Ik zou zeggen oordeel zelf!!!

Suitsupply-spring-2016-01

Suitsupply-spring-2016-12

Suitsupply-spring-2016-10

Suitsupply-spring-2016-07

Suitsupply-spring-2016-02

 

Dit is een kleine selectie van de campagne, ik ben benieuwd of jullie dit seksistisch vinden???

 

*niet gesponsord

Written by
Jan Willem Huffmeijer

Als barbier ben ik al heel veel jaar bezig om mannen letterlijk mooier te maken. Via mijn blog B4men probeer ik niet alleen je haar mooier te maken maar ook je leven. Mijn passie voor uiterlijke verzorging combineer ik graag met de innerlijke verzorging. Ik schrijf graag over de onderwerpen die jij leest. Veel plezier op mijn blog voor mannen.

View all articles
Leave a reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Written by Jan Willem Huffmeijer