SERIE’S KIJKEN OP BBC FIRST. WIJ VOLGEN NU TIN STAR!

Film en series recensies / reviews

Vorige week hebben wij al eerder geschreven over de nieuwe serie Tin Star op BBC First. Wij hebben niet onder stoelen of banken gestoken dat wij dit echt een onwijs vette serie vinden. De eerste aflevering is inmiddels afgelopen donderdag op BBC First om 21.00 uur uitgezonden en wij hopen dat jullie hem net zo spannend vonden als wij. Heb je hem gemist? BBC First zendt deze week nog meermaals de herhaling uit van de eerste aflevering.

BBC FIRST TIN STAR

Het was voor ons de 2e keer dat wij deze aflevering keken en we vonden hem nog beter dan de eerste keer. Dit kwam omdat wij de eerste keer de aflevering geheel in het Engels gekeken hebben. Nu praten wij best een aardig woordje Engels en ook het verstaan is op zich niet een heel groot probleem maar een hele serie volgen is dan toch heel iets anders. Wij waren dan ook erg blij dat wij de afleveringen in het vervolg gewoon op BBC First kunnen kijken met Nederlandse ondertiteling. Om het voor jullie iets makkelijker te maken heb ik hieronder een overzicht met de zenders waar BBC First met Nederlandse ondertiteling te zien is, zonder extra bijkomende kosten.

BBC First is in Nederland te bekijken via : KPN & Telfort & XS4ALL  25 / Ziggo  22 / T-Mobile Thuis 110 / Delta 20 / Breedband Helmond 16 / CIA Harderwijk 28 / Kabelnoord 139 /Kabeltex 165 / Plinq 65 / SKV 47 / Stichting Kabeltelevisie Pijnacker 22 / TriNed 130 / Caiway 17

SCHUILT ER IN JOU OOK EEN JACK DEVLIN

Tin Star heeft voor mij alle ingrediënten in huis om mij in ieder geval 1x in de week aan de buis gekluisterd te houden. Geloof me… dat gebeurt niet zo snel. Wij hebben het altijd ontzettend druk en tijd om televisie te kijken nemen wij dus bijna nooit. Het moet dus wel echt heel erg goed zijn, willen wij ons werk aan de kant zetten om televisie te kijken. Tin Star is spannend, de muziek maakt het nog veel spannender, er is vette actie en de serie gaat vanaf moment 1 onder je huid zitten. Op de één of andere manier kan ik mijzelf ook wel herkennen in Jim Worth. Een rustige man waarbij het gezin op nummer 1 staat. Of ik mij kan gaan herkennen in Jack Devlin weet ik nog niet. Ik kan je alleen wel vertellen, dat als je aan mijn gezin komt, je aan mij komt en ik echt niet voor mijzelf in zal staan. Ik ben dus ontzettend benieuwd welke spannende wendingen het hele verhaal rondom Jim Worth en zijn gezin zal gaan nemen.

BBC FIRST IN NEDERLAND

Ik kan mij voorstellen dat je misschien helemaal nog niet zo bekend bent met BBC First. BBC First is een televisiekanaal dat drama- en comedyseries, geproduceerd door de Britse BBC uitzendt. BBC Worldwide beheert en is eigenaar van de zender. Het is gericht op mensen buiten Groot-Brittannië. In Nederland worden speciaal geselecteerde series uitgezonden met Nederlandse ondertiteling. Populaire series zijn onder meer Death in Paradise, New tricks, Father Brown, Midsomer Murder en New Blood. Ik weet zeker dat ze binnenkort ook Tin Star aan dit lijstje kunnen toevoegen. Bij mij in de Barbershop heb ik afgelopen zaterdag namelijk gemerkt dat veel mensen de eerste aflevering van Tin Star hebben gekeken en dat het ook voor hen een blijvertje is op de donderdagavond. Jouw weekend begint dus voortaan niet meer op vrijdagavond maar op donderdag 21.00.