MuziekMuziek

De week van B4men. B4men op vakantie in Turkije.

Sorry, de week van B4men is een dag te laat. Zoals mijn vaste volgers weten, hebben we vakantie en daarom zijn we iets minder stipt 😉 Gisteren was een ontzettend mooie dag en we wisten dat vandaag (dinsdag) een bewolkte en regenachtige dag zou worden. Perfect dus om voor de site te werken en om dus De Week van B4men te schrijven.

De Week van B4men:

De afgelopen week heeft voor ons dus in het teken van vakantie gestaan. Nu heb ik op een paar foto’s hele leuke reacties gehad, maar jammer genoeg ook wat zure reacties. Nu ben ik iemand die heel erg zijn eigen leven lijd en heb ik niet de behoefte om altijd maar uitleg te geven waarom ik iets doe. Vandaag wil ik graag even uitleg geven waarom we buiten het seizoen op vakantie mochten. Want ja, we hadden gewoon toestemming! Omdat je als ondernemer geen vaste vakantiedagen hebt en ik geen inkomen heb wanneer ik niet werk, zijn er speciale regelingen. De zomerperiode is in de shop de beste tijd van het jaar (samen met de kerst) en in september wordt het vaak wat rustiger. Dat is dan dus ook de reden waarom wij nu op vakantie zijn gegaan en wij hebben hiervoor ook netjes toestemming gevraagd en gekregen vanuit school. De kids hebben natuurlijk het nodige huiswerk meegekregen, zodat Beaudine en Amaranthe niet teveel achterlopen als ze terug komen van vakantie. Zo klaar met de uitleg 🙂 Wie het niet wil begrijpen heeft pech, want ik zit nu lekker op mijn hotelkamer te schrijven en wij hebben de afgelopen week heerlijk genoten van een top vakantie!!

De Week in Beeld:

Voor onze vakantie! Met z’n vieren 1 koffer….ja dat lukt mij zelfs met 3 vrouwen in het gezin 😉
Daar moet op gedronken worden. Een lekkere Gin & Tonic Recept: https://www.youtube.com/watch?v=6OhiDV89Zwo
Laatste en makkelijke maaltijd thuis, pizza van de bbq.
En toen was het zo ver…4.30uur en de taxi staat voor de deur. Spanning?? hahaha valt wel mee hoor, NOT!!
Toen waren we op Schiphol.
Voor we het vliegtuig in gaan nog even een broodje op Schiphol. Ook ik vind het stiekem toch weer erg spannend om de lucht in te gaan.
Ciao….daar gaan we.
We hebben een erg mooie en rustige vlucht.
Bam! Toen was het 35 graden en gaan we op weg naar ons hotel. Gelukkig is het maar een kort ritje van 15 min.
Mijn eerste maaltijd in Turkije, dit gaat een lekkere vakantie worden 🙂
Wauw, wat een mooi uitzicht en hotel.
Ja hoor, ook op vakantie wordt er zo af en toe toch nog wat gewerkt.
Gewoon sushi hier op het menu 😉
Ook het zwembad is goed gekeurd.
Er zijn verschillende restaurants op het complex en ÊÊn daarvan is een burgerrestaurant. Erg lekker!
De zont schijnt hier lekker, dus het kleurtje begint aardig te komen.
Zo worden de dagen ongeveer gesleten, drijvend op het water en af en toe een duik. Wat een leven hÊ!
Er zijn dingen die we natuurlijk niet overslaan. Ook in Turkije maken we even tijd voor Max.
Het wordt alweer onze laatste volle dag hier. Jammer maar toch ook weer lekker om naar ons eigen huisje te gaan. EN…. vrijdag gaan we onze kleine “grote” pup ophalen. Die stellen we volgende week verder voor!

Voorkom stress bij het boeken van je vakantie

Uit recent onderzoek van D-reizen blijkt dat twee derde van alle Nederlanders stress krijgt, van het vinden van de ideale last minute vakantie online. Deze keuzestress en spanningen tijdens het online zoekproces, verpesten helaas de voorpret. Het zoeken en boeken van zoiets tofs als een last minute, zou wat ons betreft enkel voor plezier en geluk moeten zorgen. Als je geen stress wilt bij het zoeken naar je ideale reis, lees dan hier verder voor meer informatie en advies over het vinden van jouw ideale en betaalbare last-minute.Dus maak je geen zorgen en maximaliseer je voorpret en pre-vakantie-geluksgevoel. Veel plezier!

Written by
Jan Willem Huffmeijer

Als barbier ben ik al heel veel jaar bezig om mannen letterlijk mooier te maken. Via mijn blog B4men probeer ik niet alleen je haar mooier te maken maar ook je leven. Mijn passie voor uiterlijke verzorging combineer ik graag met de innerlijke verzorging. Ik schrijf graag over de onderwerpen die jij leest. Veel plezier op mijn blog voor mannen.