Plantronics RIG headset review

PLT_GAMING_TAB_CMYK_sm_DO-NOT-REDUCE
Plantronics

Mannen en gadgets

Je hebt van die dingen die natuurlijk niet mogen ontbreken op mijn blog. Soms heb je gadgets die gewoon zo goed zijn dat ik ze graag aan jullie laat zien. Ik zal wel gelijk heel eerlijk zijn…….ik ben geen gadget freak!!! Ik word niet helemaal wild van cijfertjes of het allernieuwste model van een headset. Ook ben ik nooit een game freak geweest en tegenwoordig met de blog heb ik hier ook helemaal geen tijd voor…hahaha. Waarom dan toch een review van een game headset????

Wat ik wel heeeeel belangrijk vind is een goed geluid…..ik ben helemaal gek van muziek!! Bij mij staat er altijd muziek op, zo af en toe schrijf ik ook op de blog nog wel eens iets over muziek. Dus daar heb ik deze headset zelf op beoordeeld!!!

rig
Plantronics RIG

Plantronics RIG

Allereerst was de verpakking van de headset echt te gek. Dat maakt het al bijzonder zonder dat je ook maar iets heb gehoord. Wat na het uitpakken gelijk opvalt is het feit dat de headset echt bijna geen gewicht heeft….natuurlijk zijn er vast veel lichtere headsets maar ik kan deze best een aardige tijd op mijn hoofd hebben zonder dat het hinderlijk wordt. Ook omsluit hij de oren goed en voelt dat goed aan. Nu maar eens aansluiten op mijn telefoon en eens kijken wat hij presteert.

WAUW!!! Wat een geluid….niet normaal!!

Alles wat ik niet weet over technische dingen maakt in een klap niets meer uit!!! Dit geluid is echt heel bijzonder voor een headset en mijn muziek wordt zwaar opgewaardeerd, hoge tonen maar ook lage tonen komen en een hoog volume komen perfect je oren binnen!! Echt geweldig.

rig1
Plantronics RIG

Plantronics RIG om mee te gamen

Kijk wat ik zelf niet ben is Johan wel. Johan is een goede vriend van mij, hij is gek van games, gadgets en hij is ook nog eens een muzikant! Als ik iemand kan vragen om een goed oordeel te geven over deze headset is hij het wel. Dat vond hij geen vervelend klusje…..was weer een goed excuus om eens een paar uur te gaan gamen hahaha. Ook Johan was vanaf de eerste seconde onder de indruk van het geluid en hij heeft echt heel veel met geluid te maken gehad als muzikant. De headset is met het vervangen van een paar simpele draadjes om te bouwen tot een waar gamers paradijs……aansluiten op je gameconsol en op je telefoon zodat je tijdens het gamen altijd bereikbaar blijft (onmisbaar tegenwoordig) en met de microfoon kan je heel je game besturen en met je vrienden praten. Het geluid is echter zo goed dat wanneer je vrouw je wilt bereiken ze beter kan bellen dan tegen je te praten…hahahaha. Na een paar weken van intensief testen kreeg ik de headset met pijn in het hart van Johan terug (wel gelijk zelf één gekocht). Te gek was de korte uitleg die hij kon geven Johan zijn woorden: “deze headset is beter dan wat ik tot nu toe heb gehad”!!

rig2
Plantronics RIG

Plantronics RIG review toch compleet

In mijn ogen is deze review heel compleet geworden zonder dat ik jullie alle details kan vertellen over deze headset. Deze headset heeft dat echt niet nodig, gewoon opzetten en uitproberen……..echt meer is niet nodig om je te overtuigen!!