B4men op Release Party Black Ops 3. Met review van Wesley.

Hehey!!! Wesley hier!

Ik ben vorige week bij de zeer exclusieve release party van Call of Duty Black Ops 3 geweest. We werden opgewacht op Schiphol om daarna helemaal boven in de oude verkeerstoren van Schiphol te gaan gamen! Wat een waanzinnige locatie voor een game lancering. Afro Jack was er ook, hij heeft namelijk de muziek in de game voor zijn rekening genomen. De locatie is op zijn komst uitgekozen denk ik…kon die zijn Privacy Jet voor de deur parkeren. Deze release party was maar voor een geselecteerd groepje Youtubers, DJ’s, pers en een paar bloggers natuurlijk! Het was de ultieme avond van mensen die houden van samen gamen en daar hoor ik uiteraard ook bij.

image image

Voor de liefhebbers was er een lifestream van Yaraskygaming, hij was tijdens het evenement aan het streamen hoe hij aan het gamen was met ons. We hadden zo gezegd een Lanparty, dat houdt in dat je met iedereen die daar aan het gamen is op één internet verbinding aan het gamen bent. Natuurlijk was er ook genoeg tijd om lekker te bijpraten over wat we zo leuk vonden aan de game.

bo3

Call of Duty Black Ops 3 Review

De game is het derde deel in de Black Ops reeks van de Call of Duty series. Uiteraard heb ik de eerdere delen van Black Ops zelf ook gespeeld en altijd super cool gevonden.  Met deze Call of Duty Black Ops 3 zijn ze wel een beetje een andere kant op gegaan, het is meer futuristisch. Voor Black Ops 3 is er namelijk nog een game uitgekomen, dit was Call of Duty Advanced en die was ook erg futuristisch. Ik vind dat er best wel wat gelijkenissen in deze twee games zitten. Het lijkt erop dat ze met Call of Duty toch meer die kant op willen gaan. De die hard Call of Duty fans vinden dit dus eigenlijk niet zo tof. Eerst ben je nog bezig om in de Tweede Wereld oorlog te Duitsers af te schieten en nu ben je ineens terminators aan het kapot schieten. Maar goed ik deel deze mening eerlijk gezegd niet,…. Ik vond het geweldig!!

bo3 1 bo3 2

Ik speel de game zelf op de Ps4 samen met vrienden, ook zij vinden de game te gek. Wil je een keer met mij samen gamen voeg me dan toe als je het leuk vind! Dan gaan we samen robbetjes killen!

Dit was het weer mensen, ik hoop dat jullie mijn ervaring leuk vonden om te lezen en geef vooral ook je eigen mening! Ik hoor graag wat jullie van deze game vinden.