MuziekMuziek

B4men.nl op de Dominicaanse Republiek. Deel 1

Het leven van een blogger bestaat voor een heel groot gedeelte uit heel hard werken, je maakt vele uren zonder daar betaald voor te krijgen. Maar zo af en toe word het harde werken ook wel heel goed beloond. Zoals jullie hebben kunnen lezen mocht ik voor Davidoff sigaren naar de Dominicaanse Republiek (klik hier voor het artikel). Nou ik ben der hoor!!! Even een voorstelling, ik zit nu om 9.15 (lokale tijd) heerlijk op mijn balkon (25 graden) met een kopje koffie en een Davidoff sigaar dit artikel te schrijven, het leven wordt niet veel beter.

Het uitzicht vanaf mijn balkon in Casa de Campo

De reis naar de Dominicaanse Republiek

Het begon voor mijn gezin de avond voor mijn reis. Ik ben in de 15 jaar samen nog nooit zo lang alleen van huis geweest. Wij zijn dus nog even heerlijk uit eten geweest. De vliegreis was heftig, ik heb een enorme vliegangst en dan is 10 uur vliegen best heel wat. Vliegen naar de Dominicaanse hebben we met Air France gedaan, dat betekende een tussenstop op Parijs.

Mijn vliegtuig van Schiphol naar Parijs
Boven de wolken schijnt altijd de zon.

Ik moet zeggen dat ik na de eerste spanning van het opstijgen mijn zinnen goed kon verzetten en voordat ik het wist waren we de daling al aan het inzetten. Het gaf mij goede hoop voor de lange vlucht.

Mijn vliegtuig van Parijs naar de Dominicaanse Republiek.
Even moed verzamelen.
Heerlijk eten aan boord….hahaha blijft vliegtuig voedsel.

Die ging ook goed voor de eerste twee uur en toen begon de vliegangst toe te slaan. Na vier uur was ik, met het besef dat ik nog niet eens op de helft zat, klaar om uit te stappen. Tja, dat werden nog lange 5 uurtjes tot aan de bestemming. Eindelijk in de Dominicaanse aangekomen werd het gelukkig snel beter.

Landing op de Dominicaanse Republiek. We zijn er eindelijk.

Het hotel Casa de Campo

Na een lange vlucht was waarschijnlijk ieder krot met wat eten goed geweest, maar de aanblik van het luxe hotel, maakte dat ik de reis snel was vergeten.

Casa de Campo

Wauw! het ontvangst was hartelijk en de kamer was nog mooier dan wat ik verwachte. Ik heb even kunnen rond kijken en opfrissen om snel naar het restaurant te gaan om nog even wat te kunnen eten.

Mijn kingsize bed voor de komende nachten.
Ontvangst van Davidoff uiteraard met 3 heel mooie sigaren.

Het leven op een eiland met twee verschillende zeeën zorgt voor een overvloed aan verse vis, die kans liet ik mij dus niet ontnemen en heb genoten van een twee gangen diner met verse tonijn en verse gamba’s….heerlijk!!

Heerlijke tonijn
De gamba’s

De eerste nacht was wat onrustig vanwege de Europees klok nog in mijn lichaam. Maar het kingsize bed maakt veel goed. De volgende morgen heerlijk ontbeten met fruit dat echt naar fruit smaakt, geweldig!

Fruit dat smaakt zoals bedoeld.

Tja nu even bijkomen en voor jullie het eerste verslag schrijven. Hierna ga ik weer hard aan het werk…..zelfs op zondag, maar goed ik offer mijzelf wel op 😉

Hasta la vista

Tot het volgende verslag.

Algemene Bannerset Image Banner 160 x 600m

Written by
Jan Willem Huffmeijer

Als barbier ben ik al heel veel jaar bezig om mannen letterlijk mooier te maken. Via mijn blog B4men probeer ik niet alleen je haar mooier te maken maar ook je leven. Mijn passie voor uiterlijke verzorging combineer ik graag met de innerlijke verzorging. Ik schrijf graag over de onderwerpen die jij leest. Veel plezier op mijn blog voor mannen.